שאל את הרב
print
אא

למי כדאי וראוי להפריש מעשר 

רבני בית ההוראה

זה לשון מרן בספרו מקור נאמן (ח"ב סימן תשנ"ט) לעניים , להכנסת כלה. מוסדות תורה וחסד אפשר להתנדב לבית הכנסת אחר שעולה לתורה (אבל לקנות לכתחילה מפטיר ומשלים לעילוי נשמת ההורים מכספי מעשר לא כדאי) וכן לקנות תפלין מהודרות אבל יאמר כשמתחיל להפריש מעשר חאמר בלי נדר ועיין עוד שם למרן ראש הישיבה נר"ו עוד דוגמאות שיכול לתת להם מעשר כבחורי ישיבות אברכי כולל ע"ש ותרווה צימאונך

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן