חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

שלום למה יש דגש קל באות כ"ף בפסוק שאומרים "מִי כֵּאלהֵינוּ. מִי כַּאדונֵנוּ. מִי כְּמַלְכֵּנוּ. מִי כְּמושִׁיעֵנוּ" ? המילה מי מתסיימת באות יו"ד
מלת מי בטעם מפסיק וכן בכל משפט קצר של שתי מילים. המלה הראשונה תהיה בטעם מפסיק ובג"ד כפ"ת שאחריה בדגש, כמו "לא תרצח" ו"לא תגנוב" שבטעם עליון, שמלת "לא" בטרחא ותי"ו שאחריה דגושה.
וכן מצינו דומה לנדון דידן "מי כה' אלוקינו" (תהילים קי"ג).