תיקון קוראים
מזה שכתוב שישמע בשבת בשחרית, מובן שמדובר שטעה שיום חול. ופשוט.
מיהו דווקא בהלכה זו שדילג פסוק אל בוקרא בטעות או שינה משמעות אין הבדל בין חול לשבת.

אדם שחושב לעשות דבר מצוה ואומר "בעזרת השם אעשה דבר זה" או "אם ירצה השם אעשה דבר זה" וכיוצא בם האם זה נחשב כמו שאמר בלי נדר ואז אם לא יכול לקיים דבריו אינו צריך התרה ?
צריך לומר בלי נדר בפירוש כי אמירת בעזרת ה' וכיוצא בזה אין פירושה בלי נדבר.