שם לתינוק
שמות מצויינים, כל שלא קוראים על שם אנשים שנפטרו בקיצור ימים ושנים/עריריים/ללא בת זוג/מזלם רע מעבר לרגיל, וכדאי להקדים את השם ישראל.

ליתר דיוק, רס"ג כתב על ילד ששמו גד, וכשאמו קראה לו "גּד" ולא הגיב, אמו קראה לו שוב "יא גֿד" ואז הגיב.
כמדומה שעל שאלה כזו התשובה: שמכאן נלמד שכך צריך להיות, שכל שם (ואפילו מלים בשפות אחרות שייכנסו לשפתנו כגון על כן קראו לימים האלה פורים (בפ"א רפויה) על שם הפור) יקבלו את כללי השפה.