שאל את הרב
print
אא

ליתר דיוק, רס"ג כתב על ילד ששמו גד, וכשאמו קראה לו "גּד" ולא הגיב, אמו קראה לו שוב "יא גֿד" ואז הגיב.

רבני בית ההוראה

כמדומה שעל שאלה כזו התשובה: שמכאן נלמד שכך צריך להיות, שכל שם (ואפילו מלים בשפות אחרות שייכנסו לשפתנו כגון על כן קראו לימים האלה פורים (בפ"א רפויה) על שם הפור) יקבלו את כללי השפה.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן