חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

מהו המקור לאמירת פסוקים יהי שם ה' מבורך לאחר תפילת העמידה והאם יש הבדל בין תפילת ערבית לשאר התפילות ומדוע קיים הבדל זה?
סמך לדבר יש במסכת סופרים (פרק יו"ד הלכה ז').
וישנם בזה חלופי מנהגים, שברוב עדות הספרדים אומרים כן רק בערבית ומנהג בבל וסוריא לומר כן גם בשחרית ומנחה בימים שאין אומרים בהם תחנון, ותוכל להרוות את צמאונך בענין זה בתשובה נפלאה של ידיד נפשי הגאון ר' שלמה מאזוז נר"ו בשו"ת ויען שמואל (חלק י"ז סימן מ"ט).
ואם לא הצלחת להשיגו תחזור אלינו ונשלח לך בלא נדר.