יום הולדת באדר א’ / ב’
באדר א’, ומכל מקום מכיון שהשנה זה כבר עבר אפשר לעשות באדר ב’.
זאת אומרת שאפילו היו מחליטים שמשתחוים לדגל היה מותר כיון שרק מתכוונים לכבוד והערצה?
עיין במסכת סנהדרין דף סא עמוד ב' שורה אחרונה, אלא דחזנא (=שראה) אנטרטא והשתחוה לו, אי קבליה עליה באלוה מזיד הוא, ואי לא קבליה באלוה, לאו כלום הוא. ופירש רש"י ואי לא קבליה עליה באלוה, אלה לכבוד המלך השתחוה לו,לאו כלום הוא דהא לא איכוין לשם עבודה זרה. עד כן לשונו.