שאל את הרב
print
אא

האם יש באמת איסור או בעייה ליכנס בתוך חדר דרך החלון ? שמעתי שזה קשה לשכחה, אבל ב'ספר הזיכרון' של הגר"ח קנייבסקי שליט"א לא הובא דבר זה. וגם בספר הבית היהודי ( חלק י') כתב סימן שלם על עניינים אלו, ולא הזכיר בעניין זה. ולכן נפשי בשאלתי האם יש בזה חשש או לא ?

הרב שלמה יהונתן מאזוז

לא שמעתי חשש זה.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן