שם שדי במזוזה
אין לקפל את הגליון. כיום ניתן לרכוש בתי מזוזה מחברת “ארט” שרחבים יותר.

איך צריך ללמוד בית יוסף עם הגמרא ורק אח"כ בית יוסף? והאם יש הבדל במי שבכולל?
מי שלומד בעיון צריך ללמוד גמרא רשי תוספות רי"ף ר"ן וראש ואחר כך בית יוסף. ומי שלומד בקיאות מספיק ללמוד בית יוסף בלבד ומה שלא מבין יעיין בגמרא. וכך נוהגם אצלנו בישיבה ובכולל.