חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

מה עדיף לכהן - לעלות חזן או להתפלל רגיל ולעלות לברכת כהנים?
עדיף לעלות לברכת כהנים, ולקיים מצוות עשה מהתורה (אף אם יש כהנים אחרים). ואם יש לו חיוב ביום אזכרת קרוביו וכיוצא בזה, ראוי שימצא מנין אחר לעלות בו לדוכן. או שיהיה חזן רק במנחה וערבית (ובשחרית רק יאמר קדישים). ואם זה בשבת יעלה חזן בשחרית ויעלה לדוכן במוסף (או להיפך). וכן הכריע מורנו ורבנו נר"ו בספר מקור נאמן (חלק א' סימן קסב) שכן היותר טוב.