Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום רב אשתי עבדה כמעט 4 שנים כמטפלת במעון ולא קיבלה תשלום על נסיעות בכל התקופה הזאת בנוסף המעסיק לא הפריש לה ל"פנסיה" וכשעברנו דירה לעיר אחרת הוא סירב לשלם לה פיצויים אא"כ היא תחתום לו שהוא לא חייב לה כלום ושהיא לא תתבע אותו בעתיד. מה שאנחנו רוצים עכשיו זה לתבוע אותו על כל זה זה כסף שמאוד חסר לנו חלק מהתקופה הזאת הייתי אברך ובחלק הייתי בשירות אזרחי רציתי לשאול: א איפה אני צריך לתבוע אותו ודרך מי? ב מי אמור לחשב את הסכום הזה הבנתי שבבית דין לעבודה זה עו"ד אבל אין לי מושג בבית דין רבני ג חוד שאחרי שעברנו אשתי ילדה ב"ה ונגמרו ה3 חודשים שהיא קיבלה עליהם תשלום מהביטוח לאומי ועדיין היא לא מצאה עבודה ועכשיו שהיא רוצה לקבל אבטלה הם מבקשים ממנה מכתב פיטורין מהמעסיק והוא מסרב עד שהיא תחתום האם נוכל לתבוע אותו גם על הימים האלה שהיא לא מקבלת דמי אבטלה בגלל שהוא לא מביא לה מכתב פיטורין? תודה רבה רבה

רבני בית ההוראה

הבעיות האלו ידועות במיוחד במעונות בבני ברק.
תפנה לאנשים או עורכי דין שמטפלים בזה, ותשאל אותם על כל מה שאתה זכאי. בדרך כלל הם לוקחים את התשלום שלהם מתוך מה שהצליחו להוציא מהמעביד.
יש גם מרכז שי"ל – שירות יעוץ לאזרח. שמטפל ונותן יעוץ חינם.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן