שאל את הרב
print
אא

לבן שלי קוראים "נועם". אך אני מסתפק אם לכתוב נועם עם "ו" או נעם ללא "ו". ראיתי בתהלים שמופיע ללא "ו". האם כך ראוי לכתוב?

מורנו הרב רחמים מאזוז

אם אתה כותב עם ניקוד, תכתוב בלא וי"ו. או לפחות תכתוב כך נׁעם. אבל רגילים לכתוב נועם כדי שידעו שהיא בחול"ם. וכך כותבים הרבה מלים בתוספת יו"ד או וי"ו, לדעת איך לקרוא זה.
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן