קמץ ופתח
יש אולי כמה כללים בזה אבל גם הם לא דנים בכל האופנים.

למה קוראים ואיש את קודשיו ולא קדשיו? קודש קודשים אנו קוראים לציון מקום בשאר הדברים אנו קוראים קודש קדשים. גם כאן צריך להיות כך
לא הבנתי מה שכתבתם שאנו קוראים לציון מקום קודשים. מכל מקום זה נכון שבדרך כלל אומרים קדשים בקמץ רחב, וכאן הוא יוצא מהכלל.