אם נפל החשמל בבית בליל שבת כשהיה על הפלאטה אוכל שאינו מבושל כל צורכו וגוי החזיר את החשמל, האם המאכל נאסר משום בישולי עכו"ם? אם כן מה הדין באריסהחמין שרובה מוכן לאכילה כבר מערב שבת? (האם הולכים לפי רוב התבשיל בבישול עכו"ם והאם תוספת הבישול של משך הלילה שנעשתה על ידי גוי, שהיא בעצם זאת שהפכה את המאכל להיות אריסה נחשבת לבישול?)