שאל את הרב
print
אא

אני מקבלת רכב מהעבודה לשימושי הפרטי, עלות הרכב יורדת לי מהשכר, כך שיוצא שאני מקבלת פחות כסף בגלל שיש לי רכב. האם אני צריכה לעשר מהנטו שנכנס לבנק, או להוסיף את עלות הרכב ומזה לעשר, כי הרי אם לא היה לי רכב מהעבודה והייתי מחזיקה רכב פרטי, הייתי מקבלת שכר גבוה יותר וממילא מעשרת יותר?

הרב יעקב כהן

הרכב הוא חלק מהשכר, וצריך להפריש גם עליו. ועיין בספר פלא יועץ (ערך מעשר).
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן