תיקון בנוסח על הניסים בפורים
עי’ באור תורה תמוז תשע”ז סי’ קי שכתב מרן זצ”ל שבאמרך “ועשית עמהם” אפשר להבין עם בני המן שמוזכרים קודם לכן, ולכן הנכון לומר “ועשית עמנו” ע”ש.

מאת: פלוני | תאריך: כ׳ באדר א׳ ה׳תשע״ד – פברואר 20, 2014
1. אם מפוצצים לא באמצע קריאת המגילה, אלא בזמן הריקודים, ומדליק מישהו בן 17 18 באופן שלא מסכן אנשים פיזית. האם זה מותר?
2. וכן מה עושים בישיבה בזמן שריפת המן?
1. אסור.