טעה בקידוש שחרית
יצא ידי חובה, ואף הוציא אחרים אף שהם עומדים ע”פ הסברות שכתבו הפוסקים לגבי קידוש של ליל שבת, עיין למרן בב”י סי’ רע”א וחזו”ע ח”ב עמ’ ט”ו ואילך.
לכבוד ראש הישיבה שליט"א מה הבעי' ברשות הרבים האם חשש טיטול וא"כ הואבכל שעון לאו דווקא אוטומטי וא"כ כשיש עירוב שסומך עליו אין בעיה או דווקא בשעון זה ואפילו יש עירוב ישר כח
– הבעיה מצד טלטול השעון (עיין בהסכמת מרן רה"י לשו"ת תפלה למשה ח"א), ושייכת בכל סוגי השעונים.
ומי שסומך על העירוב של הרבנות – לגביו אין את הבעיה הזו.