כתובה לזוג עם ילדים
צריכים להרשם ברבנות ולהינשא זה לזה כדת משה וישראל בטבעת קידושין וחופה וכל תהליך של זוג רגיל.
גבי בדיקה אחר תשמיש אחד לו ואחד לה. נפסק ביו"ד קפו' שרק אישה שאין לה ווסת צריכה לעשות בדיקה ורק ג' פעמים ראשונות (כדעת הרי"ף) והוזכר שם שדעת הרמב"ם שבין שיש לה ווסת בין שאין לה ווסת חייבת בבדיקה אחר תשמיש אחד לו ואחד לה. בספר ברית כהונה חתך שמנהג ג'רבא פשוט שבודקים אחר תשמיש אחד לו ואחד לה. א. האם המנהג פשוט כך גם היום? ב. האם כך יש להדריך חתנים אשר נוהגים כמנהג ג'רבא?
א. בהחלט כן
ב. בהחלט כמו שאר העדות, ובפרט שקל לעשות זאת. ואין כמעט מה לחשוש לאיסור,שזו מציאות רחוקה ובמקרה נדיר ביותר (מתוך עשרות אלפים) שראו התברר שהיה פצע לאשה