שאל את הרב
print
אא

ברצוני לברך ברכת המזון עם תפילין, האם יש בעיה שאניחם אחרי שאני נוטל מים אחרונים, או שזה פוגע ב'תכף לנטילה ברכה'? אם אניחם לפני המים אחרונים בכל מקרה אצטרך לשוב ולכרוך את הרצועה סביב האצבע האמצעית ולומר 'וארשתיך לי לעולם וכו'', או שאולי לא אגיד?

הרב ירון ביתאן

אסור להניח תפילין בין מים אחרונים לברכת המזון (עיין משנה ברורה סי' קע"ט סק"א). לכן יש להניחם או לפני מים אחרונים ויכרוך אחרי ברכת המזון (דגם כריכות אין לעשות לכתחילה בין מים לברכת המזון אפילו כשאינו אומר "וארשתיך וגו") או שיניחם אחר ברכת המזון בתכף לנטילה ברכה.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן