שאל את הרב
print
אא

שמעתי שיש אומרים שסנדק צריך להחזיק את התינוק ישירות על ברכיו, ושאם מניח על ברכיו ארגז כרית וכדומה כדי להגביהו כדי שיהיה קל יותר למוהל, מפסיד בכך את מעלת הסנדקאות. מה דעת מרן פה"ד נר"ו בעניין זה?

מורנו הרב רחמים מאזוז

מי שאומר, תשאל אותו מנין לו. מה שראינו אצל גדולים ורבנים, הוא כמו שראית, שאם לא כן תאמר גם שצריך על ברכים בלי שום חציצה.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן