שאל את הרב
print
אא

הרב לא חילק בתשובה לגבי מיקרו שיש לו גריל למיקרו שאין לו הבנתי שיש חילוק האם בזה אפשר להקל לכתחילה להכשירו ע"י חימום מים וסבון?

הרב רזיאל כהן

אכן התשובה הקודמת סתומה, וכעת נבהיר כי ההכשר ע"י אידוי כוס מים וסבון מועיל אך ורק למיקרוגל פשוט, מאחר ודפנותיו אינן מתחממות ובליעתו היתה ע"י אדים בלבד. אבל למיקרוגל שיש לו גם גוף חימום (השחמה), לא תועיל כוס מים, ואם יש צורך גדול להכשירו יפעילו את גופי החימום (על ריק) למשך חצי שעה, בדרגת החום הגבוהה ביותר, כמובן כ"ז אחר ניקיון יסודי והשהיית 24 שעות.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן