שאל את הרב
print
אא

היו שני אנשים בתור, אשה שמה בעגלה כמה מוצרים ותפסה תור היתה שלשית בתור, אחר כך במשך זמן רב הלכה והביאה כל פעם עוד מוצר ועוד מוצר שמה בעגלה והלכה שוב, לי היה רק מוצר אחד היא לא היתה ליד העגלה עוד לא העגיע התור שלה אבל אני נכנסתי לפניה אחרי שני האנשים אחרי שהיא באה שאלה למה נכנסתי אמרתי לה שהעגלה היתה נטושה היא המשיכה גם צאחר כך להביא עוד מוצרים כשסיימו השניים לשלם היא כבר הגיעה אני שלמתי על המוצר הבודד שלי והלכתי האם נהגתי נכון

הרב מאיר גבאי

אם זה רק פעם אחת שהלכה להביא מוצר ששכחה לא יקח את התור שלה, אבל אם עושה כך יותר מפעם אחת נראה שאפשר לעקוף אותה דכל אדם יוכל להביא עגלה לקופה וכך ילך עשר פעמים כל פעם יביא מוצר אחר ולא צריך לחכות לתור, זה לא מתקבל על הדעת, כי התור נועד לאנשים ולא לעגלות.

וגם כשהלכה פעם אחת בלבד אם הגיע תורה ואינה נמצאת אפשר לעקוף אותה, דלא צריכים לחכות לה.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן