שאל את הרב
print
אא

גר שנמצא בתהליכי גיור האם אפשר להעלות אותו לתורה למוספים, או פתיחת ההיכל, הולכה, הגבהה? במה אפשר לכבד אותו? 

הרב דוד עידאן

בתשובות רבי עקיבא איגר (פסקים סימן מ"א) כתב להחמיר שלא ללמד גר תורה (אף שרצונו להתגייר רק החוק אוסר לגייר) ונראה שה"ה במקרים שהועלו בשאלה כ"ז שלא התגייר לגמרי יש להתייחס אליו כגוי ואין להעלותו לתורה וכו'

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן