שאל את הרב
print
אא

רציתי לדעת אם בירכתי ברכת המזון כדי שאני לא אשכח, האם אחרי ברה"מז מותר להמשיך לאכול ולשתות בלי ברכה ראשונה משום שלא הסחתי דעתי?

הרב שלמה יהונתן מאזוז

בהמ"ז היא ברכה אחרונה ואין היסח הדעת גדול מזה.
אבל לא טוב לגרום לעצמו ברכה שאינה צריכה, ויאכל מה שירצה לפני בהמ"ז ויברך.

שאלת המשך:

מה זה שונה ממה שפסק הרב עובדיה שיכול לברך בורא נפשות ולהמשיך לאכול משום שלא הסיח דעתו ובירך כדי שלא ישכח?

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן