שאל את הרב
print
אא

אני נשואה עם ילדים ואנחנו אוכלים השגחה גבוהה גם בעופות. האם כשאני מתארחת אצל אמא שלי מותר לנו לאכול בעופות כל מה שהיא תגיש כל עוד זה כשר כמובן וכל זה מתוך כיבוד הורים לא לפגוע בה ובבית שלי נאכל את ההשגחה שלנו? ואם בעלי יתנגד לכך וזה שם אותי בין אמא לבינו?

הרב מאיר גבאי

כדאי לומר לאמא אנחנו בבית אוכלים השגחה פלונית ולמען השלום בית אם אפשר כשאנחנו באים לשבת, אנחנו נקנה את העופות או אתם תקנו לנו את השגחה זו שאנחנו אוכלים (וכדאי לקנות איזה מתנה לאמא כיון שהיא קונה יותר יקר) והכל בדרכי נועם וברוח טובה.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן