חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

אני מתפלל במקום בו רב בית הכנסת הנהיג לומר במוצאי שבת לפני עמידה ״יראו עינינו״ מה דעת כבוד הרב האם זה הפסק או לא? בבית הכנסת מתפללים מכל עדות ישראל.
המנהג לומר יראו עינינו לפני עמידה הוא מנהג קדמון שנתייסד ע"י הגאונים, אמנם יש מרבותינו הראשונים שכתבו שאין להפסיק באמירת פסוקים אלו משום שצריך לסמוך גאולה לתפלה בערבית וכן פסק מרן הש"ע (או"ח סימן רל"ו סעיף י"ב) ולכן לכתחילה אין לשנות המנהג ולומר פסוקים אלו ומ"מ אם כבר שינו אין לעשות מכך מחלוקת בשביל כך כי רעה המחלוקת עשרת מונים מלומר פסוקים אלו מ"מ אתה לעצמך יכול לחוש ולא לומר פסוקים אלו מחשש הפסק ותבוא עליך ברכה.