שאל את הרב
print
אא

אבי נפטר לפני 7 חודשים ,אני גר אם אמי בבית ,שאלתי האם מותר לנו לבנות מתחת הבית יחידת דיור ,לנכד של הנפטר ,למרות שלא עבר שנה,יש לציין שהנכד אמור להתחתן מיד לאחר השנה.

הרב אדיר כהן

מותר לבנות בתוך י"ב חודש לאביו ואמו בית חתנות לבנו, ודוקא בתשעה באב אסרו ולא באבלות (שו"ת שמחת כהן מהדורא בתרא יורה דעה כרך ב' סימן קס"ו).

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן