חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

אבי נפטר לפני 7 חודשים ,אני גר אם אמי בבית ,שאלתי האם מותר לנו לבנות מתחת הבית יחידת דיור ,לנכד של הנפטר ,למרות שלא עבר שנה,יש לציין שהנכד אמור להתחתן מיד לאחר השנה.
מותר לבנות בתוך י"ב חודש לאביו ואמו בית חתנות לבנו, ודוקא בתשעה באב אסרו ולא באבלות (שו"ת שמחת כהן מהדורא בתרא יורה דעה כרך ב' סימן קס"ו).