טיגנתי מבלי לשים לב ובטעות חזה עוף במחבת פרווה מה הדין לגבי המחבת?
המחבת בשרית. ומאכל פרווה שנתבשל בה מותר לאוכלו עם חלב. אך אין לבשל בה לכתחילה פרווה על מנת לאוכלו עם חלב. ויש מקילים אף לכתחילה.

כבודו וידיד ואהובי כתב שמורם כתב להכשיר שכר של שעורים אבל מורם כתב לשון "שכר של תבואה" ואת"ל היינו הך, בשו"ע מוכח לא כך שהרי שו"ע כתב "שכר של שעורים או של תבואה" משמע שיש שכר של שעורים ויש שכר של תבואה, ובדרכי משה כתב ובמקומותינו שנוהגים לשתות שכר של תבואה סמכו על דברי הראבי'ה באמת הראביה התיר בשכר של שעורים אבל במקומות הדרכי משה נהגו היתר לשתות שכר של תבואה" (חיים פריינטי י-ם)
לכבוד ידידי וחביבי מנעורי ר' חיים פריינטי.
אין אני רואה חילוק בזה דאם הדרכי משה למד מנהגו מדברי ראבי"ה ולדעת ראבי"ה אין חילוק, הוא הדין שמה שנהגו להקל היום הוא על פי היתר זה.
ולעצם ההערה כבודו צודק שהייתי צריך לכתוב שהיתר זה הוא על פי הרמ"א ולא שהרמ"א התיר בזה במפורש.
בברכת חיילך לאורייתא.