Menu
שאל את הרב
print
אא

הרב אמנון יצחק אומר שאסור לאכול בשר עוף ובקר ממה שנמכר בצורה מסחרית בטענה שבקר כמעט לא יוצא חלק והבדצי"ם מפרקים סרכות ולגבי עופות + בקר שהסכינים לא נבדקים טוב ושוחטים עם סכינים פגומות ולא פוסלים מה שכבר נשחט רציתי לדעת מהם הטענות כן להתיר את מה שהרב אמנון אוסר

מרן ראש הישיבה

דברים בטלים.
שיוכיח על פי בית דין ולא יוציא לעז סתם.

שאלת המשך:

איך זה שיוצא 60 חלק בית יוסף?

הרב שלמה יהונתן מאזוז

מה התמיהה? הלא קיי"ל שרוב בהמות כשירות ולא טרפות ויותר יש לך לשאול על הבדצי"ם שיוצא להם פחות מ50% 

שאלת המשך:

סליחה לגבי מה שענה הרב יהונתן מזוז, זה נגד מה שאמר הרב עובדיה ששים אחזו חלק זה שקר וכזב! וכי הרב עובדיה הוציא לעז על שאר החברות? בלי בית דין?

מערכת האתר

ע"פ בירור שביררנו ממבינים בתחום יש הבדל גדול באחוזי הכשרות בין זני הבהמות ובין ארצות השחיטה וישנם זנים שבהם אחוזי הכשרות הרבה יותר מכפליים ממה שציינת

נושא זה נדוש דיו ומרן שליט"א גילה דעתו באופן ברור. ואין צורך להמשיך לעסוק בו 

שאלת המשך:

בס"ד מה זה "דברים בטלים? איך הרב פוסל דברי הרב אמנון יצחק שליט"א בלי לראות אותם במקור? רבינו יונה בשערי תשובה בסימן רכח' כותב שאדם שמוחזחק שאומר רק את האמת לחושדו למספר לשון הרע. ועוד האם מבלי בית דין זה לא יאסר מדין "עד אחד נאמן באיסורין"? החומר שלו מבוסס על פי עדים, על פי מומחים ועל פי הרבנים החשובים של עם ישראל כגון הגר"ע יוסף זצ"ל:

מערכת האתר

 תקשיב! אי אפשר לפסול את כל הכשרויות. ולהטיל מום בכולם!
אני מציע לך תלמד את הנושא הייטב, הלכות שחיטה, טרפויות, מליחה, ותערובות, וכשתשלוט בחומר הייטב ישר והפוך, תעבור במשחטות עם מי שמבין במשחטות ובקי ורגיל בשחיטה, ותתבונן ותשאל, ואם עדיין לא תמצא מענה, אז תתחיל לאכול משחיטה פרטית.
דע לך! שאחד הסרטונים הגיעו לישיבה, והראה לאחד מגדולי הרבנים בישיבה, והתבונן בו בתשומת לב, והראה לשאר האברכים כיצד לא הבינו נכון את הנראה מסיבה פשוטה, שאתה רואה ותוך כדי שומע הסברים שלהם, ואינך מתבונן הייטב האומנם כן או לאו.
ודע עוד שבישיבה יודעים דברים שאינך יודע בנושא זה, וכבוד אלוקים הסתר דבר. ואכמ"ל.

שאלת המשך:

1. יש לרב אמנון יצחק שליט"א חומר על כל הכשרויות, תוך כדי שהם נעתמים בעדות רבנים ראשים לישראל. 2. למה אין כאן מקום להאריך? הרי אני מצפה לתשובה שתסתור את הראיות שהראתי לכם? נ.ב. איני "מומחה" גדול בהלכות שחיטה, אך הבנתי היטב הדק את החומר שמוכיח בצורה חד משמעית שכל הבד"צים מאכילים את עם ישראל נבילות וטריפות . ונראה לכם שעד שאני אהיה מומחה גדול אני אמשיך ח"ו לאכול נבילות וטריפות?

מערכת האתר

צויין בתשובה הקודמת שאחד מגדולי הרבנים בישיבה ראה סירטון שפירסם הרב אמנון יצחק שבו נטען על פיסולים בשחיטה, אולם הרב הנ"ל הוכיח להם שאין בכך שום פסול ואכמ"ל.
ואם הינך חושש לאכילת נבילות וטרפות אל תוכל בשר ………

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן