שאל את הרב
print
אא

מה הדין בהעסקת עובדת זרה בפסח שאוכלת חמץ, האם להשכיר לה את החדר או שיש פתרון אחר, ואם מועיל להשכיר או להפקיר האם מספיק לומר בפה?

הרב אדיר כהן

אבל עד החדר שלה היא עוברת עם שקיות החמץ שלה דרך בית היהודי.

ויש לומר לה שבשבוע זה לא תאכל חמץ בבית רק בחוץ, או שתכניס כל החמץ לחדרה לפני פסח ולא תצא עמו כלל לתוך הבית. ואז יש להשכיר לה את החדר שלה לשבוע, בשטר שכירות פשוט.

 

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן