שאל את הרב
print
אא

בארצות הברית השנה 38% של השבולת שועל נזרעה יותר משבועיים קודם טז בניסן. שבוע לפני טז בניסן כבר נזרעה 56% של שבולת שועל. ידוע המחלוקת לגבי כמה זמן זה לוקח לשרוש, מה העיקר להלכה האם סגי בשלשה ימים ואם כן השנה יהיה רוב השבולת שועל ישן, או שמא צריכים להמתין שבועיים כדי שיהיה נשרש ואם כן השנה רוב שיבולת שועל יהיה חדש?

הרב אדיר כהן

בילקוט יוסף על הלכות חדש (עמוד ע"ח) כתב להקל בהצטרף עוד ספר נוסף כגון תבואת חו"ל. עיין שם.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן