Menu
שאל את הרב
print
אא

אני חוזר בתשובה והחלטתי לקבל על עצמי לשמור את קדושת הברית.בת הזוג שלי חזרה איתי גם בתשובה והסכימה לזה.מה שכן אנחנו לא שומרים נגיעה באופן מלא זאת אומרת כן יש מצבים של חיבוקים ומגע מינימלי מסויים. בתקופה האחרונה(כנראה בגלל כמות הזמן של שמירת הברית)מכל איזה חיבוק קטן התחילו לצאת טיפות זרע מגופי.אין כרגע באפשרותנו להתחתן מכל מיני טעמם נקווה שבע"ה יבשילו התנאים וזה יסתדר ולשמור את הכל באופן מלא זה עדיין מאוד קשה בעבורנו.רציתי לדעת האם יש איזשהו משהו מסויים לעשות בנושא כי אפילו אם אנחנו סתם יושבים ומדברים בלי מגע זה קורה והראש לא חושב על זה בכלל? והאם הוצאת כזו של זרע נחשבת כהוצאת זרע לבטלה כשאתה יודע שאפילו מהחזקת יד קרוב לוודאי שתצא טיפה?

הרב אליהו מאדאר

בתחלה, אשריך שחזרת בתושבה וקבלת על עצמך לשמור אות ברית קודש, שזהו דבר הקשה בדורנו וצריך לזה הרבה מסירות ונחישות וסייעתא דשמיא, ואשריה גם כן שחזרה אתך בתשובה ה' יהיה בעזרכם בכל דבר ברוחניות ובגשמיות ותזכו לבנות בית כשר ונאמן בישראל בקרוב.
ובעיקר שאלתך דע כי מלבד עוון של הוצאת שז"ל הנה כל נגיעה של חיבה יש בה איסור תורה שהרי כל בת שהגיעה לגיל ניעורים רואה ווסת (מחזור) והיא נידה ואינה נטהרת עד שתספור שבעה נקיים ותטבול במקווה טהרה כדת. וכל נגיעות חיבה בה וחיבוק ונישוק וכיוצא לאו מן התורה כאכילת נבילה וטרפה. 
לכן אף שכתבת שקשה כעת להתחתן  יש לעשות הכל לזרז כל הדברים ולינשא בקרוב. ובינתיים להשתדל למעט בפגישות כמה שאפשר ולדבר רק בטלפון במה שצריך ובפגישות ליזהר מנגיעות כלל 
וכדאי שתשתדל לקרוא כמה דקות בספר הזוהר הקדוש בכל לילה ואם אפשר גם תהלים ביום וזה יעזור לך להתקדש וה' יהיה בעזרכם להתקרב אליו לגמרי ולבנות את ביתכם בית קדוש ונאמן בישראל בזרע קודש של קיימא

בהצלחה רבה 
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן