חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

אדם ששכח יעלה ויבוא וחזר והתפלל לאחר שהציבור כבר התחיל חזרת השץ האם עלתה לו תפילה בצבור למרות זאת?
לכתחילה היה צריך להתחיל עם השליח ציבור מלה במלה ונקרא תפלה בציבור כמו שכתב מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בשו"ת יחוה דעת אבל אם התחיל אחר שכבר התחיל השליח ציבור גם נקרא בציבור והשם מלא ימנע טוב להולכים בתמים