עבודה בלק ג’ל
אם אינו בולט, אפשר לכתחלה. אם בולט, אם עושה רק לבית או כלה, מותר. ואם הולכת עם כך, יש להמנע.

שלום וברכה רציתי לשאול על אדם שמתמודד עם בעייה רגשית שמקשה עליו במשך היום בעקבות חוסר בדמות אם בגיל הינקות, מטופל בשיחות באופן קבוע, אבל לעיתים צריך עזרה דחופה ומועיל להתקשר לקווי סיוע, האם מותר להתקשר ולדבר עם מוקדנית אישה, למרות שנהנה מכך, והאם זה משנה אם הוא מבקש דווקא אישה?כמובן שהוא אינו מכיר ויודע מי זאת המוקדנית. תודה רבה אשמח לתשובה
קול אשה שאינו מכיר ואפילו מכיר ואינו קול זמרה ויש צורך בעצם השיחה הדבר מותר. אבל כמובן “קול באשה ערווה” ואין שום היתר לנסות ליהנות מעצם הקול, וכל שיכול לדבר דווקא עם גבר בקלות יעשה כן. וכשנאלץ לדבר עם אשה הוא רק לתוכן העניין ולא לעצם הקול. וע”ע בגמרא (סנהדרין עה ע”א).