Menu
שאל את הרב
print
אא

שלום כבוד הרב, אני סובלת מחרדות מזה כ3 שבועות, חרדות שמתבטאות במחשבות של הרגשה שאני לא אני, והמציאות מרגישה לי כמו חלום. יש לי מטפלת רגשית שמלווה אותי (היא עברה את אותו מקרה כמו שלי) אבל התחושה שאני חווה קשה מאוד. אני מנסה לשמור שבת כמה שאני יכולה ובשבתות הרבה יותר קשה לי כי אני סגורה בבית עם המשפחה (הולכת להתאוורר בחוץ שעה) ועדיין נורא קשה. עזבתי את העבודה כי אני לא מסוגלת כרגע לנסוע לבד, והרגשתי שאני לא מסוגלת יותר לעשות כלום. אשמח לקבל התייעצותך בנושא. תודה רבה וחודש טוב

הרב אליהו מאדאר

את לא יחידה בזה, דעי כי בדורנו רבים העוברים עניינים כאלו, אם חרדות אם דאגות, אם לחצים וכיוצא.

אף שאדם מעצמו צריך להשתדל להוציא מלבו את כל זה, כי לא יוסיף לו כלום ולא יעזור לו מאומה, הדאגה מפני הדאגה, מוסיפה דאגה, והרוגע והשלווה והשמחה, יסירו את הדאגה. 

יש ללמוד ספרים המחזקים באמונה ובטחון ושמחה. עם זה, צריך ללכת למטפלת הבקיאה בתחום אם המטפלת שאת נמצאת עמה אינה עוזרת לך, יש לנסות אשה אחרת, או רופאה. אפשר שימליצו על כדורים לתקופה מסוימת, אם לא תהיה ברירה, אפשר להשתמש בזה בינתיים, כי ההכרח לא יגונה. אבל אין להישאר כך.

פעמים שטיול במקום נוף וים וכיוצא, יכול לעזור, לעשות דברים שמקילים, אבל עם זה לטפל אצל מומחים.

וה’ יעזור וישלח רפואה שלימה בקרוב!

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן