Menu

רשת שיעורי התורה ’אור יוסף’ יצאה לדרך!

לא הרבה זמן חלף מאז הכריז מרן שליט”א בהילולת הענק על הקמתה של רשת שיעורי תורה ארצית למען הרבצת התורה בעם ישראל, וכבר כעת נתבשרנו כי המהלך העצום יוצא לדרך בע”ה. הרשת שתעמוד תחת נשיאותם של מרן ראש הישיבה והראש”ל הגר”ש עמאר שליט”א, קיבלה את השם 'אור יוסף' ע”י מרן ראש הישיבה, לזכרו של מרן רבנו הגדול מאורן של ישראל רבנו עובדיה יוסף זצוק”ל, שחולל את המהפכה, השיב בנים לגבולם, והחזיר עטרה ליושנה.
 
בשלב ראשוני פעלו מנהלי רשת 'אור יוסף' לשלוח למאות אברכים ורבנים, מכתבי הצטרפות והתאגדות להקמת וביסוס הרשת. בתוך הטפסים, התבקשו הרבנים, למסור את פרטיהם האישיים, לציין את שיעורי התורה הנמסרים על ידם כעת, ובנוסף לציין ימים ושעות פוטנציאלים, הפנויים על ידם למסור שיעורי תורה על פי מה שיתבקשו.
 
“קריאתו של מרן היתה זעקה ודאגה לצביונו הרוחני של עם הנצח” – נכתב במכתבים שנשלחו לרבנים – “הנה ימים באים אמר הנביא, והנה הם באו גם באו, צמאון אדיר לתורה והוראה לשמוע את דבר ה' בכל פינה וזווית בארץ ובעולם. ועלינו מוטלת החובה להעניק ולהרוות את עם ישראל במימיה הזכים של התורה” 
 
“עומדים אנו בשליחותו של מרן שליט”א, ושמחים לבשר על הקמת רשת שיעורי התורה 'אור יוסף'  כאשר במסגרת הארגון יוקמו בע”ה שיעורי תורה חדשים בכל רחבי הארץ והעולם, יוקצו תקציבים נכבדים למגידי השיעורים החדשים, והקיימים בשביל לשמר, ולאמץ ברכי דרבנן, יוקם בע”ה מאגר שיעורי תורה ארצי נגיש לציבור הרחב, בכדי שתהא תורה מונחת לכל הרוצה לבוא וליטול, ועוד פעולות ברוכות כאשר ינחה אותנו מרן שליט”א.”
 
מערכת איגוד הבוגרים 'כתר מלוכה' מברכת על הקמת הרשת הברוכה, וקוראת לבוגרים להזדרז ולהיענות לקריאתו של מרן. מיד עם קבלת הטפסים, מלאו את הפרטים הנדרשים, ושלחו לכתובת הרשת 'אור יוסף' באחד מהדרכים הבאות: כתובת:  ת.ד 1229 בני ברק   |   פלאפון:  0548487983  |  דוא”ל: [email protected] | פקס: 077-4704135  

< למאמר הבא
למאמר הקודם >
 
לעוד מאמרים של מערכת האתר
למאמר הבא
למאמר הקודם

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מערכת האתר

329
20
78

מאמרים חדשים

שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן