שאל את הרב
print
אא

שלום וברכה רציתי לשאול אני בשנת אבל על אבי וחברה קרובה מאוד מתחתנת {אדגיש שהיא מאוד רוצה את השתתפותי אבל אמרתי לה שאני צריכה לשאול רב} האם מותר לי להשתתף בחופה? תזכו למצוות

הרב אדיר כהן

כל שאם לא תבוא תפגם משמעותית שמחת הכלה, מותר לה לבא לחופה בלבד ולצאת, אבל בדרך כלל מקבלים זאת בהבנה שבתוך שנת האבל לא באים, ויהיו בע”ה עוד שמחות.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן