שאל את הרב
print
אא

בהגהות איש מצליח על המשנה ברורה הלכות חנוכה (סימן תרע"ז הלכה א מספר 6) כתוב שאכסנאי אם רוצה להדליק בעצמו בברכה מסתבר שרשאי וכו', ועיין בספר תורת המועדים (עמוד נז הערה י"ב), והסתכלתי שם וכתוב כן. אבל מאידך שם בסימן ב' הערה ו' לכאורה לפי הבנתי כתוב שם שאינו רשאי לברך?

הרב יעקב כהן

בסימן ב' הערה ו' מדובר בבני ביתו הסמוכים על שלחנו ולא באכסנאי. והסמוכים על שלחנו באופן קבוע כל השנה אינם רשאים להדליק בפני עצמם למנהג הספרדים.
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן