בהגהות איש מצליח על המשנה ברורה הלכות חנוכה (סימן תרע"ז הלכה א מספר 6) כתוב שאכסנאי אם רוצה להדליק בעצמו בברכה מסתבר שרשאי וכו', ועיין בספר תורת המועדים (עמוד נז הערה י"ב), והסתכלתי שם וכתוב כן. אבל מאידך שם בסימן ב' הערה ו' לכאורה לפי הבנתי כתוב שם שאינו רשאי לברך?