שאל את הרב
print
אא

בדיעבד התברר שאלו תפלין של בן הזוג לשעבר של המרכזנית בחברה, שהתברר לה התנהגותו הנלוזה והחליטה שילך לדרכו לשלום. התפלין כרגע אצלי לאור הסכמתה לעשות מזה גמ"ח תפלין. היא ציינה בפני שאם הרב שאשאל יחליט להחזירם לבעליהם, היא מבקשת את התפלין בחזרה על מנת שיונחו בחדר הדואר כפי שהיו זמן רב.
מה עושים עם התפלין?

הרב דוד עידאן

אין לה בעלות על התפלין ואין לה זכות למנוע השבתם לבעליהם, ואם רוצים לעשות גמ"ח יש לשאול את הבעלים. ובכלל מי אמר שהתפלין כשרים, ובמיוחד שלא הניחו אותם תקופה ארוכה שעל פי ההלכה חייבים בבדיקה.
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן