למדנו בהלכות כתובות, שלדעת הגאון רבי משה פיינשטין (בספרו אגרות משה אבן העזר חלק ד' סימן קה), כתובה שנכתבה ביום ונחתמה בלילה - בימינו פסולה, שהרי קודם החופה היא פנויה (ולא כימי קדם שהארוסין היו קודם החופה), ואין כתובה לפנויות. ומאידך במשנה הלכות (חלק יז סימן סד) כתב שהיום כמעט כולם נוהגים כן והליץ בעדם וכו'. ע"ש. לכאורה יוצא שאדם המגרש את אשתו יוכל לטעון "קים לי" כהגאון רבי משה פיינשטין - באופן שידוע שנהג באופן הנ"ל בזמן חופתו (לענין התוספת-כמובן), והוא חידוש?