שאל את הרב
print
אא

יש לי טוסטר חלבי שנעשה בו טוסט בשרי עם נייר אפייה, ללא הסקה לפני, אך עבר זמן מעת לעת, אפילו כמה ימים בין השימוש בחלב לבין השימוש בבשר. מה דינו של הטוסטר? ואיך אפשר להכשירו? 

הרב רזיאל כהן

אם הבשר היה חבוי בתוך הלחם ולא נגע בגוף הטוסטר (או בנייר אפיה), יש אפשרות להכשיר את הטוסטר על ידי הסקה למשך כחצי שעה בחום הגבוה ביותר [דיש לומר דהוי נותן טעם בר נותן טעם, ובצירוף ליבון קל. ואין כאן מקומו להאריך].
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן