בבית הכנסת של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף נר"ו נהגו לעשות הפסקה קטנה לפני "אשרי" להניח שם תפלין של ר"ת. וכן הוא נוהג. וכן בבית הכנסת של מרן ראש הישיבה מורי ורבי הגאון רבי מאיר מאזוז נר"ו לפני "אשרי" קורא את ההלכה היומית כדי שיוכלו להניח שם תפלין של ר"ת (וכן המליץ על מנהג זה בספרו מקור נאמן חלק א' סימן ע"ג). ועיין עוד למרן הגאון רבי עובדיה יוסף בשו"ת יביע אומר חלק ג' (חלק אורח חיים סימן ד') שכתב שהנכון ביותר, להניחם אחר התפלה וללמוד עמם מעט, ומי שממהר יניחם קודם קדושת ובא לציון ובשני וחמישי קודם קריאת התורה. ע"ש. אם כי יש חולקים וסוברים שעדיף יותר להניחם אחר ובא לציון (עיין בקובץ ויען שמואל חלק ה' סימן י' ובשו"ת חמדת אברהם חלק ד' סימן ב'). ועל כל פנים בשעת החזרה אין להניח כמבואר ביביע אומר ובשאר ספרים הנ"ל.