Menu
שאל את הרב
print
אא

ראיתי בשער הכוונות שקדיש יתום הוא רק הקדיש בתרא דג' תפילות דהיינו קדיש שקודם עלינו לשבח. ולכאורה אין שום בעיה אם יאמר אדם רגיל שאינו יתום קדיש אחר הלימוד או קודם הודו וכן קודם קוה וכדומה? האם אפשר לעשות בעניין זה הלכה למעשה, דמצינו כמה גדול עניין קדיש שאחר הלימוד שהוא מקיים את העולם כמאמר הגמרא בסוף סוטה ומסתבר שיש גם עניין לאומרו ובפרט דכאשר אין יתום נמנעים מלאומרו.

הרב מצליח מאזוז

נכון מאוד. וכן הורה מרן ראש הישיבה שליט"א.
לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן