עלייה בערב חג בתום השלושים
בערב חג מותר.

מבקש לברר העם יש חובה לצום במידה ונפל תפילין בתוך הקופסה מהכיסא בטעות כמובן או שתרומה של 20ש"ח מספיקה לפדות?
בתפילין עם קופסא א"צ לצום. רק יפדה בצדקה. ויותר נכון שגם יקבל על עצמו להזהר בזה ביתר שאת, דהיינו לחשוב למה זה קרה, ושלא יקרה שוב, שלא יניחם על כסא וכיוצא.