Menu
שאל את הרב
print
אא

תהי''ל גמרתי כעת שידך עם ביתי.... ואחר השידך התחלתי להרגיש דאין זה מה שאני באמת רוצה.... ומעת שגמרתי השידך ממש אין לי מנוחה, אין לי לא יום ולא לילה אני בוכה ומוריד דמעות .... (אף שאינו ח''ו בחור חלש, אולם דעתי הי' לקבל יותר מזה. והדבר הכואב לי דבאמת יכולתי לקבל הרבה יותר מזה (כן נראה בעיני בשר שלי), ואני מרגיש השדכן התייתי אני מסתיר הדבר מאשתי תחי' ומבתי כמובן מהו הדעת תורה לעשות - לחשוב כעת?

הרב מצליח מאזוז

 

אם הבחור לא מקולקל חס ושלום אז יש להשאיר את השידוך מכמה סיבות

  • אם בורא עולם כיוון את הדברים שלא תשים לב ולא תתעורר מראש כנראה שזהו רצונו
  • בחור טוב זה לא מסתכם רק שהוא גאון בלימוד יש מיליון דברים נוספים, כמו בן אדם לחבריו, סוגי אופי דומה, בריאות ועוד. כך שאם הבורא כיון את הדברים כך – שהלך על השם יהבך . כל אחד יכול להעיד שראה דברים כאלה מסביבו, גם יעקב אבינו הרגיש מרומה כשקיבל את לאה ולבסוף נודע לו שרק בזכות זה זכה לשנים עשר שבטים, ורק בזכות זה, רחל נפקדה וכמו שכתוב בפסוק "ויזכור אלוקים את רחל (שזכרה שמסרה את הסימנים ללאה)
  • יש לדעת שהחתן והכלה כבר קשורים זה בזו וכל ניתוק עלול להזיק מאוד חס ושלום
  • ובמדרש איתא שיעקב אבינו אמר על הפסוק "עזרי מעם ה' "עזרי זה אשה שנאמר אעשה לו עזר כנגדו.

תתפלל לה' שיצליחו ברוחניות ובגשמיות מאוד

בהצלחה  

שאלת המשך: שאלה בנושא שידוכים

שלום לכבוד הרב! אני נפגשתי 5 פגישות עם בחור וכרגע הם רוצים להמשיך ולסגור וורט אני כרגע בדילמה בכל הפגישות הוא עושה קליקים ביידים וגיליתי רק בפגישה שהוא היה אצלנו שיש לו רעידות מסוימות ביידים הם אומרים שזה מלחץ השאלה מה לעשות? האם להמשיך? ביררנו הרבה ונאמר שראו שלפעמים בזמנים מסוימים שהוא רועד ביידים והוא בריא לגמרי וזו תוצאה מהקליקים האם להוריד על כזה דבר? אני מאוד לחוצה ולא יודעת איך לפעול ולהחליט הרי בסוף זה החלטה שלי וזה החלטה כבדה אשמח לעצה והכוונה תודה רבה!

הרב חנוך הכהן

העברנו את השם לרבנים שליט”א.
לכאורה אין צורך לחשוש ולפחד אם זה סה”כ קצת רעדה בידים בזמנים מסויימים, וכיון שביררתם היטב שאין שום דבר רפואי מאחורי זה, הכל בסדר.

בהצלחה רבה.

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
שים לב! השימוש באינטרנט מסוכן לרוחניות שלך ושל משפחתך, אם בכל זאת אתה חייב להשתמש בו, יש להתחבר רק דרך ספק אינטרנט כשר וברמת השמירה הגבוהה. והשם יעזור שלא ניכשל.
0
×
ArabicEnglishFrenchHebrew
דילוג לתוכן