שאל את הרב
print
אא

מה הדין באדם חרש אילם ל"ע שהדרך שבו הוא מתקשר עם בנ"א זה או בשפת הסימנים למי שיודע, או בקריאת השפתיים ותנועות גוף. מה יעשה במקרה שצריך לדבר עם נשים האם אפשר לסמוך על מה שכתבו הפוסקים (משנ"ב ס' עה ס"ק ז וטהרת הבית ח"ב עמ' קס) שראיה בעלמא לפי תומו בלא נהנה מותר. שהרי כל חייו צריך להקל בזה ומסמתא יהיו פעמים שכן יהנה? וכן מה יעשה אדם בריא שצריך לדבר עם אשה כזו שהרי חייב להסתכל על פניה בשביל להבין מה רצונה?

מרן ראש הישיבה

אפשר לסמוך ע"ד המשנ"ב וטהרת הבית.

וגם לאדם בריא עם חרשת

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן