שם שדי במזוזה
אין לקפל את הגליון. כיום ניתן לרכוש בתי מזוזה מחברת “ארט” שרחבים יותר.

מדוע לא שמים מזוזה ביציאה מן המעלית בישיבה הרי זה דומה לעליה שעולים לה על ידי סולם כמו שכתב מרן בסימן רפו סעיף יט?
כבר עמד ע"ז בשו"ת תפילה למשה ח"ג (סי' ל"ג אות ב') וכתב דמעלית גריעא טפי, ודמיא לבית שבספינה שפטור ממזוזה, משא"כ ההיא דסי' רפ"ו סעיף י"ט שהמדרגות קבועות במקומן. ואם כי למעשה נטה הרב שם להחמיר. עש"ב בהליכות יום ח"ח (עמ' ש') פוטר בזה ממזוזה.