חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

אני רציתי לדעת אם חוץ מהגמרא בסוכה נא: (חזן הכנסת שעומד על הבימה), יש עוד מקורות למה שנהגו אצל הספרדים שהחזן עומד על הבימה (שהרי שם בגמרא מפורש שזה בשביל שישמעו).
יש עוד מקור מהתוספתא בסוכה (פרק ד' הלכה ד') אבל כתוב בה כמו שכתוב בגמ' סוכה (נא' ע"ב) (הובא בהלכה ברורה סימן קנ' בירור הלכה ז').