חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

תאריך האזכרה ביום ב' בשבוע, האם מותר, אפשר ,לקיים האזכרה ביום יום שני לאחר מנחה ואת הסעודה לאחר ערבית שזה ערב יום שלישי.? רציתי לדעת אם לאזכרה יש חשיבות רק בקריאה או שהסעודה חלק מהאזכרה. תודה על לימוד.
ודאי שהדבר אפשרי אבל אם אפשר שגם הסעודה תהיה בו ביום עדיף. ולכל הפחות נכון שיביאו מבעוד יום ברכות על מיני מזונות וגפן ועץ ואדמה ושהכל.