חלוקת התפילה לשני אבלים
אין הדבר כדאי, כי יתכן ובפסיעות של סוף קדיש תתקבל הם נחשבים פסיעות של החזרה (עי’ בשו”ת יבי”א ח”ה או”ח סי’ ט)

מהם דיני האבלות לגבי תינוק בן 7 חודשים שנפטר
כל שחי חודש ויום מתאבלים עליו (ש"ע יו"ד סימן שע"ר ס"ח) וכ"ש שחי יותר מכך ( ואף אם נולד לשמונה חודשי עיבור והושם באינקבטור יש להתאבל, כל שעבר יותר מחודש מאז שיצא מהאינקבטור, עיין בספר חזו"ע אבלות ח"א עמוד תקמ"ה, ובפרט היכן שעבר זמן רב כנדון זה שיודע שמתאבלים לכ"ע (עיין בשכנה"ג שם הגהב"י אות י"ד)