שאל את הרב
print
אא

לכאורה נט בר נט זה רק בנותן טעם שהרי גם לפי מרן אם הכלי היה מלוכלך לא אומרים נט בר נט וכאן המציאות מראה שזה מעביר צבע וטעם ממש ולא טעם קלוש אמנם לפי מרן שהתיר ביורה דעה תבשיל שנתבשל בו בשר אז לא יצטרך לחכות שש שעות כמו שיש סוברים שכוסכוס שהתבשל על מרק בשרי אין צריך אחריו שש שעות

הרב אהרן מאזוז

אם עובר טעם וצבע א"כ הרי שקיות אלו כקליפת הביצה וכמו שביצה שנתבשלה עם בשר הרי היא בשרית וכמו שביאר הרשב"א (הביא דבריו מרן בב"י יו"ד סימן צ"ה) שהרי כשאדם מבשלה תוך יורה של צבעים תמצא הביצה עצמה צבועה וכיוצ"ב ע"ש, כן הדין בשקיות אלו

לא הבנת את תשובת הרב? שאל שאלת בירור
לשאלה הבאה >
< לשאלה הקודמת
סת 02

ההזדמנות האחרונה להיות חלק בלתי נפרד מההנצחה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל

ימים
שעות
דקות
שניות
דילוג לתוכן